معاون استاندار قم گفت: طبق قانون، معاون وزارت خانه‌ها و مدیران در استان‌ها می‌توانند با متخلفان، به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا گروسی، ضمن تشکر از تیم دانشکده علوم پزشکی و اداره کل برنامه‌ریزی و بازرسی و بحران در تأکید بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح استان به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: بیشترین رعایت را مجموعه اداری انجام می‌دهند که باید میزان رضایت از 93 درصد به صد در صد برسد اما بخشی از آن به دلایل مختلف قابل‌قبول است.

معاون توسعه و منابع استانداری قم با بیان اینکه طبق گزارشات علوم پزشکی و مجموعه بحران به دستگاه‌هایی که غفلت داشتند در اسرع وقت تذکر داده می‌شود، افزود: طی بخش‌نامه‌ای که از سوی معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی مطرح و در ستاد مقابله با کرونا ابلاغ شد، اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دستگاه‌ها اعلام شد.

وی با اشاره به موظف بودن کلیه کارکنان استانداری به رعایت موارد بهداشتی خاطرنشان کرد: وزیر کشور ماده 12 را در قانون رسیدگی به تخلفات تفویض اختیار کرد که بر همین اساس معاون وزارت خانه‌ها و مدیران در استان‌ها می‌توانند با متخلفان به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد کنند و اختیار اعمال مجازات بندهای الف، ب و ج ماده 9 قانون رسیدگی به تخلفات اداری را به کلیه دستگاه‌های اجرایی دادند.

معاون توسعه و منابع استانداری قم در پایان گفت: به کلیه دستگاه‌های اجرایی اختیار اعمال مجازات بندهای الف و ب ماده 9 داده‌شده و قرار است گزارش آن را هرماه به وزارت متبوع خود بدهند تا ریشه مشکل رصد شده و با همیاری یکدیگر آن را حل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار