مدیر امور برق منطقه چهار قم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس طرح جهادی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در سه روستای بخش کهک قم اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، رضا نهاوندی با اشاره به فرسودگی شبکه برق روستاهای صرم، خورآباد و سیرو از توابع بخش کهک از اجرای طرح جهادی بهینه سازی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و اصلاح انشعابات در این روستاها خبر داد.

مدیر امور برق منطقه چهار قم گفت: اجرای هفت طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، رفع حریم شبکه و نصب پایه و احداث شبکه از جمله اقدام های طرح جهادی یک روزه شرکت توزیع نیروی برق قم در سه روستای بخش کهک می باشد.

نهاوندی در ادامه احداث سیم سرقتی در ۶ نقطه از روستاهای فوق را مورد توجه قرار داد و افزود: با اصلاح انشعاب ۲۵۰ مشترک، تعویض ۳۰ کنتور معیوب ،شاخه زنی درختان مزاحم و درگیر در شبکه، اصلاح ۳۰ مورد سرخط و ترمیم سیم پارگی ها، ضمن رفع مشکل های موجود در این سه روستای بخش کهک پایداری برق در شبکه نیز افزایش می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵۰ تَن از عوامل ،پرسنل و اکیپ های امور برق منطقه چهار در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

طرح های جهادی یک روزه با استفاده از تمام ظرفیت شرکت توزیع نیروی برق استان قم با هدف بهینه سازی شبکه، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، افزایش تاب آوری و مقاوم سازی شبکه در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا مرکز این استان ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کهک و فردو و ۱۸ روستا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار