مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: ۵۵ درصد مصدومان حوادث رانندگی هفته گذشته در این استان مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 26 September 2020

به گزارش تابناک قم، مسعود عبدی‌ افزود: هفته گذشته هفت هزار و ۲۹۹ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام ۲ هزار و ۲۳۱ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت‌ها، کارشناسان اورژانس یک هزار و ۹۸۶ بیمار و مصدوم حوادث مختلف را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در این مدت، ۳۷۸ حادثه رانندگی منجر به جرح و فوت رخ داد که ۳۱۷ حادثه در شهر و ۶۱ حادثه در محورهای مواصلاتی بوده است.

عبدی بیان کرد: در این حوادث، ۴۷۹ نفر مصدوم شدند که ۱۷۷ نفر در محل حادثه درمان و ۳۰۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: ۲۱۸ تصادف معادل ۵۷ درصد از حوادث ترافیکی رخ‌داده و ۲۶۵ مصدوم معادل ۵۵ درصد از مصدومان این حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.

به گفته وی، تعداد فوتی‌های سر صحنه تصادف در هفته گذشته ۲ مورد می‌باشد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: هفته گذشته اورژانس هوایی با انجام یک ماموریت، ۲ مصدوم حوادث رانندگی را به بیمارستان منتقل کرد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار