فرمانده انتظامی استان قم از کشف 200 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 26 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودرو سمند، مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران در عملیاتی مشترک به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو سمند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه راننده خودرو حامل قاچاق مواد افیون، با بی توجهی به هشدارهای مکرر پلیس بر سرعت خودرو سمند افزوده که نهایتاً لاستیک آن با تیراندازی مأموران مورد هدف قرار گرفته و خودرو متوقف شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: سرانجام با توقیف خودرو مذکور، 200 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم از هموطنان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت سوداگران مرگ موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام تا در اسرع وقت اقدامات مناسب صورت بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار