سرپرست هیأت اسکواش استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت در کسب دو رتبه برتر نخستین رقابت مجازی قهرمانی اسکواش کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 26 September 2020

به گزارش تابناک قم، سعید معارفوند اظهار کرد: رقابت‌های مجازی اسکواش کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط فدراسیون اسکواش برنامه‌ریزی و برگزار شد که استعدادهای قم نیز در آن به میدان رفتند و در هر دو بخش دختران و پسران دو عنوان برتر به تیم هیأت قم رسید.

وی با اشاره به مقام دوم تیم آقایان و رتبه سومی بانوان قم در مسابقات مجازی اسکواش ایران، افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی را در ماه‌های اخیر دچار اختلال کرده و حتی برگزاری تمرینات با شرایط خاص و اجرای شدید پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، برگزاری مسابقات مجازی یک اقدام بسیار خوب محسوب می‌شود.

سرپرست هیأت اسکواش استان قم ابراز کرد: این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی میزان آمادگی اسکواش‌بازان سراسر کشور در دوره کرونا بود که به موقع توسط فدراسیون به اجرا در آمد و با توجه به اینکه هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت کرونا در آینده نداریم، تداوم برگزاری آن نیز قطعا مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه استعدادها و نخبه‌های اسکواش قم در این طرح به خوبی فرصت خودنمایی و نمایش توانمندی‌های خود را داشتند و نتیجه آن کسب دو عنوان برتر در هر دو بخش دختران و پسران بود، عنوان کرد: در بخش پسران محمد منتظر مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و در قسمت دختران زهرا اسداللهی موفق به کسب مقام سوم شد، ضمن اینکه ثنا بویانی با کسب مقام چهارم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

معارف‌وند در پایان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت اسکواش قم را از طریق سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه با بهره‌گیری از مربیان مجرّب این رشته پیگیری می‌کنیم، خوشبختانه شهروندان قمی و خانواده‌ها به این رشته علاقه و اشتیاق قابل توجهی نشان داده‌اند و سعی ما این است که با حمایت مالی و معنوی فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان در آینده به دستاوردهای بهتر و بیشتری در این رشته برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار