باند جعل گواهی‌های تست کرونا برای مسافران خارجی با تلاش و رصد عوامل قرارگاه دادسرای قم شناسایی و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد. افرادی سودجو اقدام به جعل گواهی تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند می‌کردند که در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 04 October 2020

به گزارش تابناک قم، دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به محدودیت سفرهای خارجی در ایام کرونایی و لزوم ارائه گواهی منفی بودن تست pcr کرونای مسافران برای این سفرها، گفت: افرادی سودجو اقدام به جعل گواهی تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند می‌کردند که در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب افزود: این افراد با استفاده از برخی هتل‌داران، مسافران را اغفال کرده و در قبال ارائه این گواهی‌های جعلی مبالغی از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می‌کردند. مقابله و برخورد صریح و قاطع با سودجویان و اخلالگران حوزه سلامت در دستور کار جدی دستگاه قضایی است. از محل ارتکاب جرم این افراد اسناد جعلی دیگری کشف گردیده است. این پرونده برای بررسی‌های بیشتر و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار