حجت الاسلام ذوالنوری:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:رعایت نکردن مسائل بهداشتی به هیچ وجه به مفهوم شجاعت و نترسیدن از کرونا نیست.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز شنبه در  چهارمین رزمایش مواسات و همدلی در قم تحت عنوان شمیم حسینی که در مجتمع امام خمینی (ره)  برگزار شد، شور و هیجان مردم قم و حضور مشتقانه در این حرکت خداپسندانه را نمادی از همدلی و همراهی آن‌ها با محرومان توصیف کرد و گفت: ده‌ها مورد از این صحنه‌ها را در کشور مشاهده می‌کنیم، به هر حال مردم اهل حضور در میدان همدلی و همراهی هستند مسئولان نیز باید نقش خود را ایفا کنند که بار مشکل‌ها  کم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز مردم با سه مشکل عمده رو به رو هستند و تحریم‌های ظالمانه که حتی مانع ورود غذا و دارو به کشور می‌شود نیز از جمله آن است و این طبیعت دشمن است و بیش از این نیز نباید از آن انتظار داشت.

ذوالنوری وضعیت سخت کرونایی را دومین عامل مشکل ساز برای مردم دانست و افزود: این شرایط امروز به گونه‌ای شده است که روزانه به اندازه یک سقوط هواپیما تلفات می‌دهیم و باید به این موضوع حساسیت نشان داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای غلبه بر کرونا ادامه داد: در این شرایط سخت باید هم جان خود و هم جان نزدیکانمان را حفظ کنیم و هم یک رحمی به حال فرزندان غیور مردم در جبهه سلامت بکنیم چرا که اگر با بی توجهی خود باعث آسیب رساندن به دیگران به ویژه کادر بهداشت و درمان شویم باید در قیامت پاسخگو باشیم.

ذوالنوری همچنین در ادامه تصریح کرد: رعایت نکردن مسائل بهداشتی به هیچ وجه به مفهوم شجاعت و نترسیدن از این بیماری نیست.

وی با بیان این که فارغ از موضوع تحریم‌های دشمن و بیماری کرونا سومین عاملی است که موجب وارد آمدن فشار بر مردم شده است، گفت: در ۴۰ سال گذشته فشار از ناحیه دشمن به واسطه مقاومت مردم همواره ناکام مانده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  بیان کرد:با شکل گیری مجلس جدید اتفاق‌های خوبی افتاده است که به تدریج آثار آن ظاهر خواهد شد، و مشکل‌هایی که در این ایام با آن مواجه هستیم نیز گذرا می‌باشد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در  پایان  با اذعان به این که چند نقطه از شهر قم همچنان ساماندهی نشده که سیما و منظره خوبی را برای شهر ندارد،تاکید کرد: برخی طرح‌های عمرانی قم  رها شده باید با اولویت دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار