معاون شهردار قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ از هدایت وانت‌بارهایی که ساکن قم هستند به روزبازارها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع با اشاره به لزوم عملیات ساماندهی وانت‌بارها اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت‌بارها، شهرداری برنامه‌ای داشته و شهر را به سه حلقه تقسیم‌بندی شده که مقررشده از حلقه مرکزی ساماندهی را شروع کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم روند اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در سطح شهر هم دیده می‌شود که در حلقه نخست به‌هیچ‌وجه سد معبر وانت را نداریم مگر در نقاطی که وانت‌بارها ساماندهی شده‌اند.

وی ابراز کرد: نقاطی در حلقه نخست پیش‌بینی و ساماندهی شده است که تعدادی وانت مشخص بتوانند در این محدوده حضور پیدا کرده و محصولات خودشان را عرضه کنند.

سامع با اشاره به اینکه در رینگ دوم هم این روند اجراشده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در رینگ سوم و ورودی‌های شهر هم کسانی که اهل قم بوده و نیاز به معیشت از این طریق داشتند ساماندهی شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مناطقی مانند ابتدای جاده قدیم اصفهان، یا جاده کاشان و یا جمهوری را به‌صورت محدود برای استقرار وانت‌بارها پیش‌بینی و ساماندهی کرده‌ایم و به دنبال انتقال این وانت‌بارها به داخل روزبازارها هستیم.

وی به ساماندهی روزبازارها نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دیگر هیچ روز بازاری نداریم که برای زندگی مردم ایجاد مشکل کند و به عبارتی وسط زندگی مردم باشد، و این در شرایطی بوده که در گذشته وقتی روز بازار یادگار امام تشکیل می‌شد زندگی کل خانه‌هایی که اطراف این محل بوده مختل می‌شد و بازار به کوچه‌ها و جلوی در خانه‌ها کشیده می‌شد.

سامع افزود: خوشبختانه چهارشنبه و جمعه‌بازار یادگار امام به سمت بوستان جوان رفته و در آنجا ساماندهی شد و روزبازار منطقه یک نیز در خیابان محتشم کاشانی ساماندهی شد تا استقرار روز بازارها برای مردم مزاحمت ایجاد نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ادامه ساماندهی وانت‌بارها هم کسانی که ساکن قم هستند و معیشتشان درگیر این موضوع است به‌مرور به سمت روز بازارها هدایت می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار