مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان‌قم گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که اخیراً بین سازمان مدیریت و وزارت اقتصاد منعقد شده است، تخصیص اعتبارات استانی متناسب با درآمدهای هر استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 12 October 2020

به گزارش تابناک قم، عادل علی پور امروز در حاشیه چهارمین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که اخیراً بین سازمان مدیریت و وزارت اقتصاد منعقد شده است، تخصیص اعتبارات استانی متناسب با درآمدهای هر  استان خواهد بود.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه،کمک به تامین اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای استانهاست که اجرای مطلوب این طرح، به توزیع عادلانه اعتبارات استانی می انجامد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان‌قم بیان کرد: منابع و مصارف مازاد درآمد استانی و سهم استان از مازاد درآمد در این تفاهم نامه به خوبی دیده شده است.

نماینده وزیر اقتصاد در استان قم ادامه داد: وصول اعتبار بیشتر برای استان، منوط به تلاش و کوشش دستگاههای درآمد زا و همکاری شهروندان عزیز است و وصول درآمد بیشتر، مستقیما در سطح رفاه شهروندان و توسعه همه جانبه استان، موثر است.

وی با مثبت خواندن طرح تخصیص اعتبارات استانها بر اساس وصول درآمد ، تصریح کرد: این موضوع سبب می شود که هر پرداخت مالیاتی، گمرکی و واریز به خزانه، با احساسی مثبت تر  از گذشته از سوی شهروندان صورت گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم ارتقا فرهنگ پرداخت دیون قانونی بویژه دیون مالیاتی،  گمرکی و جریمه ای را منوط به تحقق رسالت فرهنگی و اجتماعی رسانه های استان دانست.

علی پور خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه استان ، اشخاص موثر و سخنوران مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، انتظار همراه کردن شهروندان را با دستگاههای اقتصادی و درآمد زای استان داریم تا مردم ترغیب شوند در اسرع وقت و با اقبال مضاعف، نسبت به پرداخت دیون قانونی خود اقدام کنند و بدانند که همراهی آنها در توسعه  شهر کریمه اهل بیت موثر واقع میشود و عدول از پرداخت دیون قانونی، تضییع حقوق سایر شهروندان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار