عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی گفت: همه مردم باید دست یکدیگر را بگیرند و افراد ثروتمند به نیازمندان کمک کرده و کارهای خیری که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند موردتوجه قرار بگیرد و موج احسان و نیکوکاری و همدلی در سراسر کشور احیا شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 13 October 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محسن غرویان اظهار داشت: روحیه احسان و انفاق و نیکی کردن به دیگران صفت اخلاقی است که همیشه مطلوب خداوند است و باید در تمام طول سال و همه حالات این روحیه را حفظ کرد تا احسان و نیکی به دیگران برسد.

وی افزود:حوادث طبیعی نظیر کرونا در یک مدت موقت شرایط خاصی ایجاد می‌کند، در این ایام صفت اخلاقی بروز و ظهور بیشتری پیدا می‌کند چون نیاز مردم شدیدتر است.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی بیان کرد: همه ما در برابر یکدیگر مسئولین داریم، کمک به یکدیگر مورد تأکید دین و روایات است و در این شرایط خاص ضرورت دارد که به توصیه‌های اخلاقی عمل شود.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه قرآن کریم همواره بر احسان و نیکی و همچنین تعاون برای رفع مشکلات همواره تأکید کرده است، افزود: امروز وقت آن است افرادی که وضع مالی مناسبی دارند به افرادی که به‌واسطه کرونا زندگی آن‌ها ازهم‌پاشیده و کسب‌وکار خود را ازدست‌داده‌اند کمک کنند.

غرویان تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی افراد باید دست یکدیگر را بگیرند و افراد ثروتمند به نیازمندان کمک کرده و کارهای خیری که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند موردتوجه قرار بگیرد و همچنین موج احسان و نیکوکاری و همدلی در سراسر کشور احیا شود.

وی خاطرنشان کرد: دهه آخر ماه صفر هستیم و یکی از بزرگ‌ترین عبادات و کارهای ارزشمند در این ایام که دل امام حسین(ع) را خشنود می‌کند این است که کمک‌رسانی‌ها به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تعطیل و خاموش نشود و همان‌گونه که‌موج کرونا افزایش پیدا کرد موج خدمت‌رسانی بیشتر شود و ملت ایران با رهنمودهای رهبری کمک‌های خود را مضاعف کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار