فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم گفت: با تلاش رده های بسیج شهرستان قم تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه ماه محرم و صفر میان نیازمندان قمی توزیع می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 14 October 2020

به گزارش تابناک قم، امیر جعفری اظهار داشت: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در مصلی قدس شهر قم برگزار می شود.

وی از مشارکت تمامی رده های بسیج شهرستان قم در این رزمایش خبر داد و افزود: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم  بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و  اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند در قالب رزمایش مواسات و همدلی؛ اقدام کرده ایم.

جعفری همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی توسط رده های بسیج به صورت جزیی و در مراحل متعدد خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود دانسته و حمایت از نیازمندان را تا پایان بیماری منحوس کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

گفتنی است رزمایش بزرگ مواسات و همدلی پنجشنبه 24 مهرماه از ساعت 15 در مصلی قدس شهر قم برگزار می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار