مسابقه تیم‌های فوتسال فردوس قم و کراپ الوند از نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل تداوم شیوع کرونا به تعویق افتاد.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 19 October 2020

به گزارش تابناک قم، فوتسال یکی از موفق‌ترین رشته‌های تیمی در ورزش ایران است که در آستانه جام ملت‌های 2020 قاره کهن و انتخابی جام جهانی آینده قرار بود از نخستین روز آبان ماه وارد بیست و دومین دوره رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر شود اما ظاهرا تداوم شیوع کرونا مانع تحقق این مهم است.

پس از قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال که در حضور مسوولان کمیته فوتسال و مدیران باشگاه‌ها در تبریز انجام گرفت، روز نخست آبان به عنوان روز آغاز بازی‌ها در نظر گرفته شد و تیم‌ها برای این منظور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را استارت زدند اما لیگ در این تاریخ شروع نمی‌شود.

این در حالی است که امسال 14 تیم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران حضور دارند و قرار بود در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کنند تا از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد، لیگی که بهترین‌های آن از دهه دوم آذر باید در جام ملت‌های 2020 نیز به میدان بروند.

مدیرعامل نماینده لیگ برتری فوتسال قم راجع به موضوع تعویق شروع لیگ برتر به خبرنگار فارس گفت: به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال وجود داشت که این موضوع را از آرش جابری در سازمان لیگ پیگیری کردیم که وی لغو آغاز بازی‌ها را تایید کرد.

رسول قلی‌زاده خاطرنشان کرد: بدین‌ترتیب مسابقه فردوس قم با کراپ الوند که قرار بود از هفته نخست فصل 1399 لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه اول آبان در سالن حیدریان قم برگزار شود، به تعویق افتاد و به زودی زمان دقیق برگزاری این بازی و شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار