رئیس هیات تنیس روی میز قم با بیان اینکه تیم تنیس روی میز قم برای حضور در لیگ برتر نوجوانان و امید آماه است گفت: با ۲ حامی مالی برای پشتیبانی از این تیم مذاکره صورت گرفته ولی تنیس روی میز قم نیازمند حامی مالی قوی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی عموئیان افزود: تیم تنیس روی میز قم سال گذشته با شکست تمام حریفان موفق شد با اقتدار قهرمان لیگ نوجوانان و امید کشور شد که این موضوع نشان از ظرفیت های این تیم است.

وی ادامه داد: حامیان مالی که با آنها مذاکره صورت گرفته توان کمک زیاد به این تیم را ندارند به همین دلیل از ورود حامیان مالی قوی برای کمک به این تیم استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان تیم تنیس روی میز قم بومی استان هستند، ادامه داد: قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز در سال گذشته آن هم در شرایطی که تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند، یک دستاورد مهم برای این رشته ورزشی درقم بود به گونه ای که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز استان رقم خورد.

عموئیان ادامه داد: لیگ برتر در فصل جدید قرار است در دی و بهمن ماه امسال در دو مرحله رفت و برگشت به صورت متمرکز در تهران برگزار شود که مشکلی برای پرداخت ورودی و شرکت در این مسابقات نداریم.

رئیس هیات تنیس روی میز قم با اشاره به ظرفیت‌های تنیس روی میز قم گفت: تنیسورهای قم در چهار رده جوانان،‌نوجوانان، نونهالان و کودکان جزو ورزشکاران اول و یا دوم کشور هستند که حفظ این جایگاه نیازمند حمایت بیشتر از این رشته است.

وی گفت: با وجود شیوع کرونا، با توجه به اینکه سه تن از تنیسورهای قم برای مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند حمایت از این ورزشکاران بی وقفه ادامه دارد.

عموئیان ادامه داد: درموج اول شیوع کرونا برای جلوگیری از تعطیلی تمرینات این ورزشکاران، تجهیزات مورد نیاز آنها تامین و برای کار در منزل در اختیار آنها قرار گرفت ضمن اینکه در شرایط فعلی نیز با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی این تنیسورها روزانه تا پنج ساعت تمرین می‌کنند به همین دلیل از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند.

۴۰۰ ورزشکار آقا و ۱۵۰ ورزشکار خانم به صورت حرفه‌ای در رشته تنیس روی میز قم فعالیت می‌کند. بیش از ۳۰ مربی و ۲۰ داور فعال در رشته تنیس روی میز در قم فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار