فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های روز تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، سردار حسین اشتری درحاشیه مراسم افتتاح پروژه های هوشمندسازی پلیس در استان قم بیان داشت: نیروی انتظامی درهمه ساعات و درتمام مکان‌ها بایستی حضور فعال و موثری داشته باشد که لطف الهی این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم به ازای هر یکهزار تن بایستی پنج نیروی پلیس داشته باشیم که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد را داریم؛ اما با توجه به شرایط موجود کارکنان نیروی انتظامی سعی می‌کنند ماموریتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های روز می‌تواند تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران کند، گفت: دقت و سرعت ماموران نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید این شاخص ها افزایش یابد.

اشتری با اشاره به بخشی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی برتاکید ایشان در بحث هوشمندسازی پلیس طی یک برنامه سه ساله خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و امروز نیز در استان قم شاهد افتتاح چندین پروژه در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا "با هم برای امنیت و سلامت" گفت: مجموعه نیروی انتظامی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بحث مقابله با آن بوده است.

وی عنوان داشت: طی دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت داشتیم وی تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس کرونا بود که در این زمینه برای سلامت مردم هر چه در توان داشت به کمک آورد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس توقف ناپذیر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

سردار اشتری صبح امروز با سفر به قم با شماری از مراجع تقلید به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد، از بیست و هفتم مهرماه تا دوم آبان ماه سال جاری به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار