اداره کل ورزش و جوانان استان قم در روزهای پایانی هفته تربیت‌بدنی و ورزش سه پروژه ورزشی را در قم و بخش‌های تابعه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 21 October 2020

به گزارش تابناک قم، 26 مهر ماه هر سال در تقویم کشورمان روز تربیت‌بدنی و ورزش است و از این روز تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش گرامی‌ داشته می‌شود و انتظار جامعه ورزش و علاقمندان به این عرصه مهم اجتماعی این است که مسوولان نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند.

هر ساله به این مناسبت برنامه‌های متنوعی توسط وزارت ورزش و جوانان و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی رونق و توسعه بیشتری پیدا کند اما امسال به دلیل شیوع کرونا اینگونه نیست.

در واقع تداوم شیوع ویروس کرونا هر برنامه‌ای که می‌شد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا کرد را به حالت تعلیق درآورده اما در استان قم، اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد از یک پروژه ورزشی بهره‌برداری کرده و دو طرح ورزشی جدید را کلنگ‌زنی کند، اتفاقی که می‌تواند بر سرانه فضاهای روباز و سرپوشیده ورزش قم بیافزاید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار است از زمین‌های مینی‌گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم بهره‌برداری شود، در حالی که برای احداث این زمین‌ها که شامل 9 پارت زمین بازی در فضایی به مساحت 400 متر مربع است، 600 میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین همزمان با حضور مسوولان استان قم، دو طرح جدید اداره کل ورزش و جوانان کلنگ‌زنی خواهد شد، این طرح‌ها به دو زمین چمن مصنوعی به مساحت 1500 متر مربع با امکاناتی نظیر سکوی تماشاگر، روشنایی و رختکن ورزشکاران اختصاص دارد که در روستای علی‌آباد بخش جعفریه و همچنین در دستجرد از بخش خلجستان احداث خواهند شد و پیش‌بینی شده در سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار