مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: از متولیان برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم می‌خواهیم با توجه به شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 22 October 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن آمره در آیین آغاز به کار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در شبستان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، اظهار داشت: خوشبختانه در دوره‌های گذشته برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم آثار بسیار خوبی تولید و از این آثار در عرصه‌های عمومی و نخبگانی جامعه استفاده‌های مطلوبی شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه موضوعات تولیدشده در پنج دوره گذشته جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم موضوعات به‌روزی بوده است، افزود: از متولیان برگزاری جشنواره ششم می‌خواهیم که در این جشنواره، با توجه به شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم داشته‌ایم، مقرر شد توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" از سوی محققین و اصحاب رسانه شود و این بزرگواران به طرح دیدگاه‌های مختلف در باب این موضوع بپردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آمره با بیان دیدگاه‌های مختلف موجود در جامعه پیرامون موضوع زیارت با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با طرح این موضوع از سوی اصحاب رسانه و جامعه نخبگانی استان قم می‌توان به یک سری نظریات مناسبی دست‌یافت و به خروجی خوبی در این بخش رسید.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) سپس به برگزاری آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: انشاء الله به برکت برگزاری آیین افتتاحیه در این مکان مقدس، شاهد آثار خوبی در جهت نشر معارف اهل‌بیتی(ع) و آگاهی بخشی جامعه نسبت به معارف اهل‌بیت(ع) در جشنواره ششم باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که جشنواره ششم به نحو احسن برگزار و این جشنواره، منجر به تولید آثاری در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و آگاهی بخشی به همشهریان عزیز قمی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار