مسؤول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم با اشاره به اینکه طرح زیباسازی محیطی در مدارس دهستان های قمرود و قنوات در حال اجراست، گفت: این طرح تاکنون در ۹ مدرسه انجام شده و زیباسازی پنج مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، محسن زینلی پور با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم طرح زیباسازی محیطی مدارس در روستاهای محروم است، اظهار کرد:  این طرح با هدف ایجاد نشاط در میان دانش آموزان روستایی، انتقال پیام ها و مفاهیم اخلاقی، تربیتی و هنری و افزایش سرانه فضای سبز مدارس مناطق محروم استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح زیباسازی محیطی در مدارس دهستان های قمرود و قنوات اجرا می شود گفت: این طرح تاکنون در ۹ مدرسه در روستاهای فرج آباد، حاجی آباد آقا، قلعه سلطان باجی، مبارک آباد، ملک قلعه، ملک آباد، دولت آباد و مدرسه 15 خرداد قنوات انجام شده و زیباسازی پنج مدرسه دیگر  نیز در حال انجام است.

مسؤول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم افزود: این طرح شامل درختکاری و اصلاح و مرمت باغچه مدارس، دیوارنویسی با مضامین اخلاقی و تربیتی، نقاشی دیواری، رنگ آمیزی درب و پنجره ها و برخی تزئینات داخلی مدارس است که آثار بسیار خوبی را بر دانش آموزان مناطق محروم داشته است.

زینلی پور در پایان خاطرنشان کرد: از تمام همشهریانی که دغدغه تعلیم و تربیت و یا خدمت به روستاهای محروم را دارند و همچنین خیرین نیک اندیش، گروههای جهادی و... دعوت می کنیم برای ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت و محرومیت زدایی از روستاهای محروم استان یاری گر ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار