تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در اندیشه صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور آماده رویارویی با حریفان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال قم که پیش از این طعم قهرمانی در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های ایران را چشیده و یک بار تا آستانه صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پیش آمده، امسال با عزمی راسخ و مصمم‌تر از گذشته به دنبال دست‌یابی به این موفقیت است.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در دوره قبلی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور نیز عملکرد خوبی داشت اما در نهایت از صعود به لیگ دسته اول بازماند، هدفی که امسال این تیم بار دیگر با حضور در لیگ دسته دوم برای رسیدن به آن تلاش می‌کند و تا کنون از مرحله نخست به خوبی عبور کرده است.

این تیم با هدایت یکی از چهره‌های جوان اما مستعد مربیگری در فوتسال قم یعنی سیدعلی‌اصغر احمدی در لیگ دسته دوم امسال حضور یافته و در مرحله نخست که بازی‌های آن در شهر میبد برگزار شد، بدون باخت مجوز صعود را کسب کرد و اکنون یکی از 12 تیم حاضر در مرحله دوم لیگ به شمار می‌رود.

پس از برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی این دوره، گروه‌بندی مرحله دوم انجام شد و بر این اساس در گروه نخست تیم‌های تیام گلوگاه، چابک شیراز، عقاب تبریز، رعد پدافند اصفهان، زندی بتن کلاردشت و خلیج‌فارس ماهشهر برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم نیز در گروه دوم از مرحله دوم فصل 1399 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم‌های چیپس کامل مشهد، آروین قالا ماکو، آیندگان بندرعباس، جنرال ویند سقز و سبحان فلز گرمسار به رقابت می‌پردازد، در حالی که میزبان بازی‌های این گروه هنوز مشخص نشده و از بندرعباس به عنوان میزبان جدید این گروه نام برده می‌شود.

دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله نخست با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی میبد رقابت کرد و با  پیروزی و دو تساوی، 19 گل زده، 11 گل خورده و 11 امتیاز از این مرحله خود را به جمع تیم‌های مرحله دوم رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار