مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: کارگزار ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن قم باید از طریق مناقصه قیمت واقعی را مشخص کند تا در شورای تأمین مسکن استان تصویب شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 24 October 2020

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری با بیان اینکه ثبت نام در طرح اقدام مسکن ملی برای افراد واجد شرایط از سال گذشته شروع شده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی و دولت مصمم به تکمیل این طرح در کوتاه‌ترین زمان هستند تا به متقاضیان تحویل داده شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که تا یکسال و نیم آینده ۵۰۰ واحدی که در محدوده پردیسان جانمایی شده ساخته شود..

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه بر اساس قیمت برآورد شده در شورای تأمین مسکن استان حداقل هزینه ساخت هر متر مربع دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: این قیمت با شرایط اقتصادی امروز امکان ساخت ندارد و کارگزار باید از طریق مناقصه قیمت واقعی را مشخص کند تا در شورای تأمین مسکن استان تصویب شود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که قیمت ساخت هر متر مربع از این واحدها بین ۳و نیم تا ۴ میلیون تومان تعیین شود.

۶۳۰ واحد مسکن مهر منتظر تعیین تکلیف برای ساخت

صبوری با تاکید بر اینکه طرح مسکن مهر در دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اجرا و در اختیار متقاضیان قرار گرفت، افزود: بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان تحویل داده شده و فقط ۶۳۰ واحد به دلیل برخی مشکلات حقوقی و قضائی هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه واحدهایی که مشکل قضائی داشتند باید ابتدا تعیین تکلیف می‌شدند، افزود: بعد از تعیین تکلیف قضائی این واحدها، عملیات ساخت و ساز در آنها از سر گرفته می‌شود و با تکمیل عملیات عمرانی، واحدها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار