رییس اتحادیه درودگران قم گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، برگزاری هرگونه نمایشگاه مبلمان در سطح شهر و استان تخلف است.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، حسین معماریان بیان کرد: در همین رابطه برگزاری نمایشگاه مبلمان در منطقه پردیسان قم غیر قانونی است و مجوز ندارد.
وی افزود: این نمایشگاه مجوزی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم ندارد و اقدامی غیرقانونی بوده است.
وی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان بر اساس وظیفه برخورد قانونی لازم را با متخلفان در این زمینه خواهند داشت.
معماریان گفت: برگزار کنندگان این نمایشگاه حتی اتحادیه درودگران را در جریان کار خود قرار نداده بودند تا از همان ابتدا جلوی آن گرفته شود.
وی بیان کرد: اتحادیه درودگران با برگزاری هرگونه نمایشگاه مبلمان در این شرایط مخالف است و مجوز آن را نمی دهد.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه در حوزه مبلمان و سایر بخش های مرتبط با صنعت چوب نیازمند صدور مجوزهای لازم است که در شرایط کنونی به منظور حفظ سلامت مردم این اجازه را نمی دهیم.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق هشت‌گانه شهرداری قم تبدیل شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر برگزاری نمایشگاه مبلمان در منطقه پردیسان قم با وجود شرایط قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان،‌ موجی از انتقادها را در میان فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همراه داشته است و آنان خواستار لغو این نمایشگاه و هرگونه نمایشگاه مشابه به منظور حفظ سلامت شهروندان هستند.

استان قم از نظر وضعیت شیوع کرونا شرایط خوبی ندارد؛ وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد،  ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار