مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «لبیک یا رسول الله» از این رسانه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 28 October 2020

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه هفته ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: برنامه لبیک یا رسول الله به این مناسبت تولید شده که از تاریخ 10 تا 15 آبان ماه از ساعت 9:30 تا 11 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیان جلوه‌های زیبای شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و راز و رمز محبوبیت حضرت موضوع کلی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای موضوعی این برنامه گفت: راز محبوبیت پیامبر(ص)، اسوه حسنه و رحمت للعالمین، بیان جلوه‌های رفتاری و شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) و بیان جایگاه شخصیتی پیامبر در قرآن و روایات را می‌توان از دیگر موضوعات این برنامه نام برد.

وی علت دشمنی و توهین غرب با پیامبر(ص) و ضرورت توجه مسلمانان به این توطئه‌ها، ویژگی‌های پیامبر(ص) در مقایسه با سایر انبیا و ضرورت حمایت همه جانبه از پویش لبیک یا رسول الله در فضای مجازی را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

محمودی عنوان کرد: این برنامه از بخش‌‌های گفتار، کارشناسی، روایت، نمایش، شعرخوانی در مدح حضرت پیامبر(ص)، طرح اجرای پویش لبیک یا رسول الله(ص) و بهره‌مندی از فضای مجازی و رادیو نما تشکیل شده است.

وی یادآور شد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه کننده، سردبیر و نویسنده و رضا حبیبی و حمید سوری گویندگان این برنامه هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار