رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: قرارداد برنامه‌ریزی استقرار چرخه بهره‌وری در شهرداری قم به شرکت مشاور ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶ 31 October 2020

به گزارش تابناک قم، همایون یزدان پناه با اشاره به ابلاغ قرارداد برنامه‌ریزی استقرار چرخه بهره وری در شهرداری قم به شرکت مشاور، اظهار داشت: شهرداری قم برای نخستین بار در میان شهرداری‌های کشور این کار را آغاز کرده است.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم افزود: براساس این قرارداد، مطالعاتی در مورد وضعیت موجود شهرداری قم توسط مشاور انجام می‌شود تا بر اساس وضع موجود و تعیین وضع مطلوب، به برنامه‌ریزی مناسبی دست یابیم و چرخه بهره‌وری را عملیاتی کنیم.

یزدان پناه تصریح کرد: با طرح مطالعاتی مذکور، بهره‌وری شهرداری هر سال اندازه گیری می‌شود و برای کاهش هزینه‌ها و اثربخشی اقدامات و افزایش بازدهی گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: تلاش ما این است که تا با نگرشی مطالعاتی براساس علم و پژوهش اتفاق موثری در شهرداری بیفتد و طبق استانداردهای بومی بتوانیم به طرحی موثر در افزایش بهره‌وری شهرداری قم دست یابیم.

یزدان پناه بیان کرد: این یک برنامه مدون و مطالعه شده خواهد بود که علاوه بردارا بودن نقشه راه، یک برنامه عملیاتی حرکت از وضع موجود تا وضع مطلوب و به صورت چرخه‌ای توسط مشاور ارائه می‌دهد.

وی در تشریح مراحل اندازه‌گیری بهره‌وری در این قرارداد خاطرنشان کرد: برای شناخت وضعیت موجود بایستی ابتدا انواع شاخص‌های کمی و کیفی مناسب در هر زمینه و در تمام سطوح مورد ارزیابی دقیقی قرار بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار