شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اسلام ستیزی رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد: احزاب و گروه‌های اصولگرای استان قم ضمن محکومیت این سلسه اقدامات اسلام هراسانه اطمینان دارند که این حرکت‌های نابخردانه نخواهد توانست جلوی گسترش دین مبین اسلام در پهنه اروپا را بگیرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶ 31 October 2020

به گزارش تابناک قم، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: در حالی که انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی به قصد توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) خشم ، تاثر و تاسف امت اسلامی در سرتاسر جهان را برانگیخته بود ، اقدام نابخشودنی «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده نفرت از این اقدام پلید را صد چندان نموده است.

در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که اهانت به پیامبر رحمت و رأفت، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیاء و کتب آسمانی است و تکرار این اقدام در بین برخی کشورهای غربی، چهره اصلی پنهان شده در زیر نقاب شرارت بار دولت‌های غربی را بیش از پیش روشن و رسوا ساخته است.

در این بیانیه تصریح شده است: رئیس جمهور فرانسه در حالی با ادعای آزادی بیان از این اقدام شنیع حمایت می‌کند که تاب بیان یک جمله و یک تصویر علیه دولت منحوس صهیونیستی را ندارد و افراد زیادی را به این اتهام راهی زندان و جرایم سنگین نموده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: احزاب و گروه‌های اصولگرای استان قم ضمن محکومیت این سلسه اقدامات اسلام هراسانه اطمینان دارند که این حرکت‌های نابخردانه نخواهد توانست جلوی گسترش دین مبین اسلام در پهنه اروپا را بگیرد و از کلیه گروه‌های سیاسی انتظار دارند تا با اعلام انزجار نسبت به این حرکت امانوئل مکرون مقابل این قبیل جسارت‌ها سکوت نکرده و اتحاد دنیای اسلام علیه تمامی کفر را به نمایش بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار