معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت:‌ از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه ۴۲هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال استان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 15 November 2020

به گزارش تابناک قم، احمد رضا سمیعی نسب بیان کرد:‌ بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی فعال در قم افزایش یافته که در همین رابطه طی ۴۲هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی صورت گرفته، سه‌هزار و ۶۸۶ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت  قم در برخورد با تخلف‌های صورت گرفته اقدام قانونی لازم را اعمال می‌کنند، افزود: ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده بیش از ۲هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد:‌ پرونده‌های تخلف تشکیل شده برای رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شود که این روند در ماه‌های اخیر سرعت گرفته است.

سمیعی نسب گفت: همچنین در راستای نظارت بر بازار لاستیک سبک و سنگین استان از ابتدای سال جاری تا کنون یکهزار و ۱۵۷ مورد بازرسی از انبارها و واحدهای فروش لاستیک استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین رابطه ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تعزیراتی به ارزش ۶۰ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی بیان کرد: بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال در قم با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت که در همین خصوص از گزارش‌های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۲۴ نیز استفاده حداکثری انجام می‌پذیرد.

حدود ۳۶ هزار پروانه کسب در استان قم وجود دارد که دارندگان آن در واحدهای تولیدی و فنی و همچنین توزیعی و خدماتی مشغول فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار