والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم شکست غیر منتظره‌ای در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور مقابل نماینده چالوس پذیرا شدند.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 16 November 2020

به گزارش تابناک قم، دیدارهای مرحله گروهی فصل 1399 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با انجام یک مسابقه از گروه دوم مقدماتی پیگیری شد و تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم به نخستین شکست خود در این دوره از رقابت‌ها تن داد.

این تیم که گام نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل تیم اسپرت هوشیار تبریز پشت‌سر گذاشته بود، در دومین رقابت با تیم ایرانشید چالوس اگر چه شروع خوبی داشت اما در نهایت با باخت سه بر یک میدان را ترک کرد.

گمان علاقمندان به والیبال این بود که تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم بعد از برتری سه بر یک برابر تیم اسپرت هوشیار تبریز، با قدرت و انگیزه بالاتری به مصاف ایرانشید چالوس برود که از قضا نتیجه برتری 25 بر 19 دست نخست این بازی حکایت از این مهم داشت اما در ادامه بازی اتفاقات دیگری رخ داد.

والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم دست دوم این بازی را که تا آخرین لحظات در اوج حساسیت پیگیری شد با حساب 25 بر 22 واگذار کردند و در دست سوم نیز با نتیجه 25 بر 20 مغلوب حریف شدند، با اینکه نماینده قم در دست چهارم فرصت جبران داشت اما گویا روحیه خود را باخته بود زیرا در پایان این دست با نتیجه عجیب 25 بر 17 شکست خورد و در مجموع 3 بر 1 به تیم ایرانشید چالوس باخت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی به انجام می‌رسد در حالی که رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مسابقات این فصل به میزبانی اردبیل است، تیم‌ها برای راهیابی به لیگ برتر سال 1400 پیکار می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار