سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: قم در صنعت کفش رشد چشمگیری دارد و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه کفش ملی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 17 November 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا میثاقی درجلسه با مدیرعامل شرکت کفش ملی، بیان کرد: صنعت کفش قم برای توسعه بازار محصولات کفش ملی و توسعه این برند خوشنام که سرمایه کشور است،‌ ظرفیت بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: با توجه به کیفیت وقیمت مناسب، وجود واحدهای قالبسازی، تامین مواد اولیه و زنجیره کامل تولید، استان قم در صنعت کفش رشد چشمگیری داشته و مشکلی از نظر فروش محصولات  ندارد و این توان تولیدی می تواند توسط کفش ملی نیز بکارگیری شود.

رییس خانه صنعت معدن قم نیز دراین جلسه گفت: حدودا ۳۰۰ واحد تولیدی زیر نظر اتحادیه کفش ماشینی قم فعالیت می‌کند که بهره برداران آن‌ها همواره تلاش کرده‌اند محصولات به روز و مورد پسند مشتری را تولید کنند.

ابوالفضل فراهانی افزود: تنوع محصولات کفش تولید شده درقم متناسب با سلیقه مصرف کنندگان داخلی و خارجی است و تولیدکنندگان دیگر از نگاه سنتی فاصله گرفته‌اند و خود را با شرایط بازار وفق داده‌اند.

وی تصریح کرد: انجمن کفش قم آمادگی دارد تا با بکارگیری روش‌های نوین بازاریابی و فروش، به رونق فروشگاه‌های کفش ملی کمک نموده و با استفاده از روش‌های تجربه شده سوددهی کفش ملی را تضمین نماید.

همچنین آقامعلی سلطانی، مدیرعامل شرکت کفش ملی در این جلسه عنوان کرد: ۲۵۰ فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور وجود دارد و در پی ایجاد ۱۰۰ نمایندگی فعال در کشور هستیم و می خواهیم سبد محصول خود را افزایش دهیم، همچنین تلاش می کنیم تعداد واحدهای تولیدی که محصول عرضه می کنند را نیز گسترش دهیم و استان قم هم می تواند به این موضوع کمک نماید.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی استان قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ همچنین قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است ‌که هرکدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری،‌ تولید و اشتغال دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار