دبیر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت گفت: 200 فیلم نامه با موضوع دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره فیلم نامه نویسی هشت نوشت ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 18 November 2020

به گزارش تابناک قم، رضا ابوذر سه شنبه شب در دیدار اعضای ستاد اجرایی جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت با استاندار قم با اشاره به فعالیت های انجمن سینمای ایران در استان قم اظهار کرد: انجمن سینمای استان قم 35 سال است که فعالیت های سینمایی دارد و در راستای ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش می کند و در طول این سال ها فیلم سازان مجربی را به جامعه هنری تحویل داده است.

وی با بیان اینکه انجمن سینمای قم افتخار دارد که به عنوان تنها مرکز فرهنگی نسبت به برگزاری دو جشنواره ملی اقدام کرده است، تصریح کرد: جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین و جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت دو جشنواره ای است که در راستای اعتلای ارزش های اسلامی به صورت ملی در قم برگزار می شود.

دبیرجشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت با اشاره به اینکه 200 هنرمند از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره آثار خود را با موضوع دفاع مقدس ارسال کردند،گفت: اختتامیه این جشنواره به زودی به صورت غیر حضوری برگزار شده و جوایز برگزیدگان اهدا می شود.

وی با عنوان اینکه جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت جایگاه خود را در سطح کشور باز کرده است، گفت: از مسؤولان می خواهیم که در راستای تولید آثار این هنرمندان ما را یاری کنند.

ابوذر در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به تولید 50 اثر داستانی و مستند از سوی فیلم سازان انجمن سینمای جوان استان قم گفت: هنرمندان قم با کمترین امکانات و با هزینه های شخصی تلاش می کنند که نام سینمای قم را زنده نگه دارند که در این راستا از مسوولین و متولیان فرهنگی درخواست داریم انجمن سینمای جوان را مورد حمایت قرار دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار