فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) گفت: شهید زین‌الدین و تمام شهدای قم توقع دارند هر کسی در هر جایگاه و هر نقطه‌ای که قرار دارد خدمت خالصانه به مردم ارائه دهد و هر کاری از دستش بر می‌آید در حد توان برای خدمت‌رسانی و کمک به مردم انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 18 November 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سیدمحمد شاهچراغی در یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6090 شهید استان قم که سه شنبه شب همزمان با سالروز شهادت این سردار شهید و با حضور خانواده‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: با دیدن عکس‌های شهید زین‌الدین و شنیدن صداهایی که از او به یادگار مانده است ویژگی‌های آسمانی این شهید و همرزمانش در ذهن ترسیم می‌شود.

وی افزود: زیربنای همه خصلت‌های خوب شهید زین‌الدین و دیگر شهدا ایمان محکم آنان بوده است، ایمانی که وقتی در وجود جای می‌گیرد لرزش به دنبال ندارد و عمیق است.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) ادامه داد: ایمان قوی شهدا، امروز، در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر قم، در دل خیرها، زحمات کادر درمانی و تلاش نیروهای جوان جهادی متجلی است.

شاهچراغی اذعان کرد: به برکت اخلاص، ایستادگی و مقاومت و ولایتمداری شهدای بزرگوار از جمله شهیدان زین‌الدین، شهید دل‌آذر، شهید کلهری، شهید صادقی و دیگر شهدای دفاع مقدس، امروز در کشور به مقیاس ملت ایران شهید زین‌الدین در بین مردم داریم.

وی با بیان اینکه باید تلاش‌ها را به کار بست تا در مقابل شهدا شرمنده نشویم تصریح کرد: شهید زین‌الدین و تمام شهدای قم توقع دارند هر کسی در هر جایگاه و هر نقطه‌ای که قرار دارد خدمت خالصانه به مردم ارائه دهد و هر کاری از دستش بر می‌آید در حد توان برای خدمت‌رسانی و کمک به مردم انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار