مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: ششصد و نود و چهار هزار و۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 18 November 2020

به گزارش تابناک قم،عادل علی پور اظهار داشت: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید در سامانه سجام، ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شرکت سهام عدالت استان قم، به‌عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد «وسقم» با سرمایه بالغ‌بر 5200 میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده‌اند از سود و منافع آن، بهره‌مند شوند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان قم ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، عضو شرکت سرمایه‌گذاری استانی هستند و با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر مدارک موردنیاز، برای ورود به بورس، اقدام  و موفق شود.

علی پور بیان کرد: ششصد و نودوچهار هزار و675 نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از 50 درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: با آزادسازی سهام عدالت، حدود 293 هزار نفر که بالغ‌بر42 درصد مشمولین، هستند، روش مستقیم وحدود 402 هزار نفر یعنی 58 درصد، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار