رئیس هیات تیراندازی استان قم از آمادگی این هیات برای مشارکت با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در زمینه آموزش و توسعه تیراندازی و حضور در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 25 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمد متقیان‌نژاد ‌اظهار کرد: هیأت تیراندازی استان قم آمادگی هرگونه همکاری و مشارکت با تمامی ارگان‌ها و نهادهای خصوصی یا بخش خصوصی در راستای ترویج و آموزش تیراندازی، اعزام تیم به مسابقات کشوری مختلف، حمایت و همکاری در راستای تجهیز برای احداث سالن تیراندازی و سایر زمینه‌های را دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از تجهیزات رشته تیراندازی تغییر کرده و هم اکنون یکی از نیازهای اساسی این رشته به شمار می‌رود، اضافه کرد: هیأت قم در بحث سالن‌های الکترونیکی یکی از چند هیأت سراسر کشور است که به این تجهیزات مجهز نشده، در واقع اکثر استان‌ها حداقل یک سالن الکترونیکی در اختیار هیأت را دارند که بیشترین حمایت را هم در بحث تجهیز این رشته ادارات کل استان‌ها انجام داده‌اند.

رئیس هیات تیراندازی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قم یک شهر مذهبی و پایگاه شیعه محسوب می‌شود، زیبنده نیست که در رشته تیراندازی که یک ورزش سفارش شده و مورد تأکید در دین مبین اسلام است، حداقل یک سالن ورزشی مجهز و با امکانات روز این رشته نداشته باشد.

وی عنوان کرد: با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خوشبختانه بعد از چند سال پیگیری و تلاش توانستیم فضای مناسبی را آماده کنیم و با توجه به شرایط کرونایی و احتمال اینکه برگزاری مسابقات به صورت آنلاین باشد الان نیاز اساسی و مهم رشته تیراندازی، برخورداری از دستگاه الکترونیکی است و اگر این دستگاه نباشد هیچ‌گونه مسابقه رسمی و تمرین رسمی را نمی‌توانیم برگزار کنیم.

متقیان‌نژاد تصریح کرد: اگر نتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این دستگاه‌ها در اختیار ورزشکاران این رشته قرار بگیرد، در واقع نباید انتظاری از تیراندازان قم داشت و فقط می‌توانیم در موضوع همگانی این رشته فعالیت کنیم اما در بخش حرفه‌ای هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت که امیدوار هستیم، مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی این اداره حمایت‌های لازم را داشته باشند تا بتونیم این دستگاه‌ها را برای تیراندازی قم فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار