معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم از ضبط و آماده‌سازی نماهنگ‌های شعرخوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 25 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمد غفاری در تشریح جزئیات این نماهنگ‌ها گفت: این نماهنگ‌ها در صحن امام هادی علیه السلام (صحن عتیق) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها) ساخته شده و به شعرخوانی سید محمد بابامیری، سید محمدرضا شرافت، سمانه خلف‌زاده، مجتبی خرسندی و شهره انجم شعاع اختصاص دارد.

وی بیان کرد: این مجموعه با نام «بیت النور» منتشر می‌شود و در ادامه همکاری‌های حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری قم به مناسبت روز قم تولید شده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم با اشاره به سابقه برگزاری این برنامه گفت: سال گذشته هم‌زمان با روز قم شب شعری با عنوان «بیت النور» با حضور شاعران آئینی و مخاطبان برگزار شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری چنین شب شعری امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل در قالبی جدید و به صورت تولید نماهنگ شعرخوانی شاعران شهر قم تهیه و تولید شد.

وی افزود: این نماهنگ‌ها در آستانه وفات حضرت معصومه سلام الله علیها و از شامگاه چهارشنبه 5 آذر ماه به مرور در رسانه ملی و همچنین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به ویژه در صفحه‌های ادبیات قم در آپارات، اینستاگرام، تلگرام و ایتا به نشانی @adabiatqom منتشر خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار