کارگردان سینما و تلویزیون، توفیق یافتن برای ساخت مجموعه تلویزیونی حضرت فاطمه معصومه (س) را اجابت دعایش در سفر حج دانست.
کد خبر: ۹۱۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 26 November 2020

به گزارش تابناک قم، جواد افشار در برنامه «همسایه» شبکه یک سیما با بیان این که ساخت سریال حضرت کریمه اهل بیت (س) را افتخاری برای خود می داند اظهار کرد: ساختن این سریال از همان روزهای اول ورود به کار سینما و تلویزیون، جزو آرزوهای قلبی من بود.

وی اظهار کرد: 12 سال است که با عشق و علاقه قلبی و در کنار برخی دوستان از جمله حمید رسول پور روی این موضوع مطالعه و تحقیق دارم و توفیق یافتم تا ساخت این مجموعه تلویزیونی به من پیشنهاد شود.

کارگردان سریال های «گاندو» و «مادرانه» افزود: فیلمنامه این سریال در چند نوبت بازنویسی شده و در مراحل پایانی نگارش است.

آغاز پیش تولید سریال حضرت معصومه (س)، اوایل 1400

افشار با اشاره به اینکه پیش تولید این سریال با لطف و مرحمت الهی از اوایل سال 1400 آغاز خواهد شد اضافه کرد: مردم ما بویژه جوانان و دختران جوان این حق را دارند که این بانوی باکرامت را بیش از پیش بشناسند و با شخصیت بی نظیر ایشان آشنا شوند.

کارگردان سریال «برادر» با تأکید بر اینکه حضرت کریمه اهل بیت (س)، «ناموس اهل بیت (ع)» و «زینب ثانی (س)» شناخته می شوند ادامه داد: همین که حضرت موسی بن جعفر (ع) خود را با تعبیر «فداها ابوها» فداییِ فاطمه معصومه (س) می دانند، برای رفیع بودن شخصیت حضرت کریمه اهل بیت (س) کافی است.

این هنرمند قمی با اشاره به خفقان دوران حکومت بنی عباس و تلاش آن ها برای خاموش کردن نور اهل بیت (ع) یادآور شد: حضرت معصومه (س) با هجرت و بیان روایات سبب تداوم نور اهل بیت (ع) شدند، همچنان که حضرت زینب (س) هم پیام عاشورا را به جهانیان رساندند.

افشار توفیق یافتن برای ساخت این سریال را یکی از حاجات مقبول سفر حج خود دانست و گفت: من همه توفیقات خود را تا امروز مدیون حضرت معصومه (س) هستم.

این هنرمند سینما و تلویزیون اضافه کرد: از خداوند و اهل بیت (ع) و همچنین حضرت معصومه (س) خواسته ام تا شرایط را طوری برای بنده مهیّا کنند که بتوانم حق مطلب را در ساخت این مجموعه تلویزیونی ادا کنم.

وی تصریح کرد: شایسته است تا دختران ما، کرامات بانوی کرامت (س) را بیشتر بشناسند و بیشتر هم از نعمت وجودی ایشان بهره ببرند.

سریال حضرت فاطمه معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی مشترک جواد افشار و حمید رسول پور در 30 قسمت و به همت سیمافیلم به عنوان یک مجموعه تلویزیونی الف ویژه تولید خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار