نائب رئیس هیات کشتی قم گفت: تست کرونای اعضای تیم کشتی شهدای مقاومت بسیج استان منفی شده است و کشتی گیران این تیم در وضعیت فنی خوبی برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 30 November 2020

به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی با بیان اینکه اعضای تیم مراحل آماده سازی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی طی کرده اند افزود: فردا صبح نیز تست نهایی از اعضای این تیم گرفته می شود و عصر آن روز نیز وزن کشتی انجام می شود.

وی‌ با اشاره به آخرین وضعیت تیم شهدای مقاومت بسیج برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی افزود: کشتی گیران این تیم از نظر فنی در شرایط مطلوبی قرار دارند ولی با توجه به اینکه تیم قم تیمی بومی و اکثر ورزشکاران آن نوجوان و جوان هستند، باید انتظارها از این تیم متناسب با شرایط آن باشد.

نائب رئیس هیات کشتی قم با تاکید بر اینکه به دنبال کسب نتیجه در این مسابقات نیستیم افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد معرفی استعدادها و چهره های جدید به جامعه کشتی کشور و عضویت این ورزشکاران در تیم های ملی است.

حلوایی ادامه داد: به دلیل مشکل های مادی توان امضای قرارداد با کشتی گیران مطرح قمی وجود نداشت و هم اکنون ۶ کشتی گیر قمی در تیم های دیگر لیگ برتر با امضای قراردادهای خوب به میدان رفته اند.

وی بیان کرد: اگر چه تیم قم از چهار مسابقه دور رفت در سه مسابقه متحمل شکست شد ولی نمایش خوب نوجوانان کشتی گیر قمی موجب تحسین مسئولان کشتی کشور شد و به طور قطع ۲ تا ۳ تن از این کشتی گیران در آینده نزدیک به عضویت رده های مختلف تیم ملی و یا سایر تیم های لیگ برتر با قراردادهای خوب در خواهندآمد.

نائب رئیس هیات کشتی قم بیان داشت: با توجه به اینکه تنها تیمی که تیم قم در دور رفت موفق به شکست آن شده بود در دور برگشت انصراف خود را اعلام کرده است، پیش بینی می کنیم که در دور برگشت احتمالا تیم ما نتواند در مسابقات پیش رو پیروزی کسب کند.

حلوایی گفت: سایر تیم های لیگ برتری میلیاردها تومان برای جذب کشتی گیران و آماده سازی تیم هزینه کرده اند و این در حالی است که ما در تامین هزینه های جاری این تیم که مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیون تومان است با مشکل مواجه شده ایم به همین دلیل به جای جذب بازیکنان مطرح از ظرفیت های بومی استان در این مسابقات استفاده شده است که این تصمیم نتایج مثبت خود را در دراز مدت نشان می دهد.

رقابت های گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران برگزار می شود. در این رقابت ها تیم شهدای مقاومت بسیج قم با تیم های مصاف دانشگاه آزاد اسلامی، بازار بزرگ ایران و صبانور کردستان هم گروه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار