فدراسیون جودو با ارسال لوح تقدیر به هیات جودو استان قم از فعالیت‌های نایب‌رئیس با سابقه این هیات در زمینه توسعه این رشته قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 02 December 2020

به گزارش تابناک قم، هیات جودو یکی از 47 هیات ورزشی فعال در استان قم و البته یکی از هیات‌هایی است که به ریاست مجید متقی یکی از چهره‌های با سابقه این رشته فعالیت‌های آموزشی، همگانی، قهرمانی و فرهنگی خود را با در اختیار داشتن دو سالن اختصاصی در مجموعه‌ ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه و همچنین مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم در هر دو بخش مردان و بانوان انجام می‌دهد.

علاقمندان به ورزش در قم این هیات ورزشی را بیشتر با افتخار آفرینی‌های ورزشکاران بخش کاتای آن می‌شناسند، ورزشکارانی که از اوایل دهه 1380 با حضور در مسابقات مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدال‌های خوشرنگ متعددی را برای خانواده جودو و ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

اما یکی از قسمت‌های فعال، پویا و پرکار این هیات ورزشی، قطعا بخش بانوان است که با حضور یکی از چهره‌های با سابقه، پرافتخار و با تجربه جودو بانوان قم و کشور یعنی سیما شاهزاده مدیریت می‌شود، کسی که بعد از سا‌ل‌ها حضور در عرصه حرفه‌ای و قهرمانی این رشته، اکنون تجارب ارزشمند خود را در اختیار دختران و بانوان جودوکار قرار می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که شاهزاده در مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان هیات جودو استان قم، در مقایسه با دیگر هیات‌های ورزشی یکی از نواب رئیس همیشه فعال در ورزش بانوان قم است و سال‌ها در این مسوولیت‌ فعالیت می‌کند، کسی که بارها به پاس تلاش‌های فراوان در زمینه توسعه جودو زنان قم مورد تقدیر قرار گرفته است.

جدیدترین تقدیر از تلاش‌های نایب‌رئیس بانوان هیات جودو استان قم توسط آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون این رشته انجام گرفت، در لوح تقدیری که رئیس فدراسیون برای این منظور به نایب‌رئیس هیات جودو قم اعطا کرده، آمده است: «سرکار خانم سیما شاهزاده‌‌حمزه نایب‌رئیس محترم بانوان هیات جودو استان قم بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های شما در جهت اجرای برنامه‌های متنوع جودو در زمان شیوع ویروس کووید 19 که موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در جامعه جودو بانوان آن استان گردید، تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، شاهد پیشرفت و اعتلاش ورزش جودو کشورمان باشیم، از خداوند سبحان عزت و سربلندی شما را خواستارم».

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار