معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم رعایت محدودیت های و تعطیلی های کرونایی توسط مردم و اصناف نادیده گرفتن برخی منافع اقتصادی توسط آنان را نوعی جهاد الهی برشمرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 03 December 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور که در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با بیان اینکه عبور قم از خطر قرمز کرونایی و ورود به محدوده نارنجی، نتیجه همراهی مردم خوب استان است اظهار کرد: باید گفت یک بار دیگر ثمره اعتماد به مردم را تجربه کرده ایم.

وی افزود: البته شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و از این رو نیازمند تداوم مدیریت کرونا و رعایت برخی محدودیت ها هستیم.

سلیمان پور گفت: انتظار این است که همه دستگاه های اجرایی استان همچنان با تمام همت و توان خود در امر مبارزه با کرونا و پیشگیری از این بیماری و کنترل آن به عنوان یک اولویت جدی در صحنه حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: اطلاع رسانی های کرونایی در استان به سمت و سوی اطلاع رسانی ایجابی حرکت کرده و به بیان دیگر اصحاب رسانه تلاش کردند تا کسانی را که به این محدودیت ها و تعطیلی ها پایبند بوده اند، مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

وی سپس به مشاغل گروه یک اشاره کرد و گفت: این مشاغل به عنوان مشاغل ضروری مشمول تعطیلات نیستند، اما نباید فراموش کنند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای همه گروه ها و مشاغل امری ضروری و حیاتی است و باید ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال رعایت محدودیت ها و تعطیلی های کرونایی را از سوی مردم و اقشار مختلف نوعی جهاد خواند و بیان داشت: همین که مردم برای سلامتی جامعه از برخی منافع اقتصادی خود می گذرند، نشانه ای از ایثارگری و همراهی اجتماعی است.

سلیمان پور در ادامه به ویژگی مهم استان در برپایی برخی تجمع ها و محافل اشاره کرد و یادآور شد: همین چند روز قبل بود که برنامه طواف پیکر مطهر شهید فخری زاده در قم و در حرم حضرت معصومه (س) به صورت کاملا مدیریت شده انجام شد و بنا بر این بود که حفظ سلامت مردم در رأس این برنامه ریزی باشد و به همین دلیل این برنامه، اعلام عمومی نداشت.

وی در پایان به صدور برخی مجوّزهای ترددضروری اشاره و عنوان کرد: همچنان اصل بر إعمال محدودیت ها و ممنوعیت هاست، اما در 11 روز گذشته، بیش از 7 هزار مجوّز تردد نیز با هدف تکریم ارباب رجوع صادر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار