سالن‌ها و زمین‌های روباز ورزشی قم با پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای ستاد مقابله با کرونا و تبدیل شرایط قم به وضعیت نارنجی از روز شنبه پانزدهم آذر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 03 December 2020

به گزارش تابناک قم، در محدودیت‌های دو هفته‌ای که از اول تا چهاردهم آذر ماه توسط ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده بود، تمامی اماکن ورزشی اعم از سالن‌های سرپوشیده، استخرها و زمین‌های روباز ورزشی دولتی و خصوصی تعطیل بودند و عملا هیچ‌گونه فعالیتی نداشتند.

اما در آستانه پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای ستاد مقابله با کرونا، نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان برگزار و ورود استان قم از منطقه قرمز کرونایی به منطقه نارنجی تایید شد، بر این اساس از روز شنبه پانزدهم آذر ماه تمهیدات وضعیت نارنجی در قم اعمال می‌شود.

ابتدا مدیر کل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی قم از روز شنبه پانزدهم آذر ماه شامل محدودیت‌های مناطق نارنجی می‌شود، سپس اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل جلسه داد و تایید کرد به جز رشته‌های پربرخورد و استخرها که همچنان اجازه فعالیت ندارند، سایر اماکن نظیر سالن‌های ورزشی و زمین‌های روباز مجاز به فعالیت و خدمات‌رسانی به علاقمندان ورزش با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

بدین‌ترتیب مجموعه‌های ورزشی شهید حیدریان، شهدای هفتم‌تیر، جوادالائمه منطقه نیروگاه، شهدای مدافع حرم شهر پردیسان، شهدای 15 خرداد و مجموعه جهان‌پهلوان تختی قم که از اول آذر ماه تعطیل شده بودند، بار دیگر از روز پانزدهم آذر بازگشایی می‌شوند و فعالیت‌های ورزشی با تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

گفتنی است رشته‌های پربرخورد شامل تکواندو، کاراته، کشتی، جودو، ووشو، کونگ‌فو، بوکس، ورزش‌های رزمی، کبدی و ... از اسفند ماه سال 1398 تا کنون اجازه فعالیت تمرینی و رقابت ندارند، همچنین تعطیلی استخرهای دولتی و خصوصی شهر قم همچنان پابر جا خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار