امروز گرانی کمر مردم را شکسته و مردم در مشکلات سخت معیشتی هستند. وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه ها را قطع کند تا هم تولید کننده سود ببرد و هم مصرف کننده. امروز وظیفه اول مسئولان خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 04 December 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است، تاکید کرد: دولت دست واسطه ها را قطع کند تا اجناس ارزان شود.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشکر از خدمات انجام شده عنوان کرد: امروز گرانی کمر مردم را شکسته و مردم در مشکلات سخت معیشتی هستند.

وی، پایین بودن پول ملی و وجود واسطه ها را دو مشکل مهم در بالابودن قیمت های کالاهای اساسی دانسته و تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه ها را قطع کند تا هم تولید کننده سود ببرد و هم مصرف کننده.

آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته و گفت: امروز وظیفه اول مسئولان خدمت به مردم است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور، امروز را روز عزای جهان اسلام دانسته و با توجه به سابقه بحرین و برخواستن علماء بزرگ در آن کشور اظهار کرد: در اسلام مرز جغرافیایی ملاک نیست و علماء بحرین با جهاد و شهادت باید به مبارزه خود ادامه دهند و سکوت و بی تفاوتی جایز نمی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار