رئیس کل دادگستری قم از برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان در تاریخ شنبه 15 آذر در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹ 05 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام علی مظفری، با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در کشور و تعداد زیاد شاکیان این پرونده بیان داشت: نخستین جلسه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در تاریخ 15 آذر به صورت غیر علنی برگزار می‌شود و معاون دادستان قم به عنوان نماینده مدعی العموم برای دفاع از کیفرخواست در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری قم به صدور کیفرخواست این پرونده در مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول سپرده از مردم و حیف و میل نمودن اموال مردم، مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، تشکیل شبکه کلاهبرداری باندی و پولشویی از عواید حاصل از جرم، از اتهامات این پرونده بود که در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: متهمان شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان، اقدام به فروش 132 واحد آپارتمان به 1400 نفر کردند که با شکایت شاکیان و گزارش های مراجع انتظامی، بازداشت شدند و رسیدگی به اتهامات آنان در دستور کار دادگستری استان قم قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار