نخستین مسابقه خانگی تیم فوتسال فردوس قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 26 آذر بدون حضور تماشاگران و هواداران پرشور فوتسال قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 05 December 2020

به گزارش تابناک قم، روز 26 آذر ماه استارت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور زده می‌شود و تیم‌های لیگ برتری بعد از ماه‌ها انتظار و تحمل سختی تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی وارد کارزار رقابت می‌شوند، لیگی که قهرمان آن نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

این در حالی است که در آیین قرعه‌کشی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال ابتدا روز اول آبان برای شروع لیگ در نظر گرفته شد ولی علاقمندان به این رشته شاهد آغاز لیگ جدید از 26 آذر ماه هستند، لیگی که البته به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، بدون حضور تماشاگر استارت می‌خورد.

14 تیم در جام بیست و دوم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران رقابت می‌کنند، لیگی که تیم فردوس قم با هدایت حسین صبوری در آن به میدان می‌رود و تیم‌های آن دو گروه هفت تیمی قرار گرفته و به شکل دوره‌ای با انجام بازی‌های رفت و برگشت به دنبال کسب مجوز سه سهمیه صعود از هر گروه به مرحله بعد هستند.

تیم فوتسال فردوس قم نخستین مسابقه خود را در دوره جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 26 آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم کراپ الوند برگزار می‌کند، تیمی که شاید تازه به لیگ برتر وارد شده باشد اما با هزینه‌های هنگفت بازیکنان مطرحی جذب کرده و به ظاهر یکی از تیم‌های قوی این لیگ محسوب می‌شود.

تمرینات تیم فوتسال فردوس قم نیز این روزها در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این تیم که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی کرده، با نفرات جوان و چند مهره با تجربه وارد رقابت با حریفان می‌شود، در حالی که حسین صبوری سرمربی، سیدوحید غیاثی مربی و علی مسعودی سرپرست این تیم هستند.

نکته حائز اهمیت راجع به مسابقه 26 آذر ماه فردوس قم با کراپ الوند این است که در این بازی همانند سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال، برای جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا، تماشاگران امکان حضور در سالن مسابقه را ندارند و بازی‌های این دوره تا پایان فصل ظاهرا با سکوهای خالی از تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار