نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان اخلال در نظم اقتصادی موسوم به پروژه رضوان با حضور متهمان و وکیل شکات در قم برگزار شد. رسیدگی به پرونده پروژه پر سر و صدای رضوان با توجه به حجم گسترده تخلفات و شکایت‌ها تا ۲ هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 05 December 2020

به گزارش تابناک قم، اولین جلسه دادگاه متهمان طرح مسکونی رضوان امروز شد در این جلسه که ۳۰ متهم یا وکلای آن‌ها در آن حضور داشتند، نماینده ویژه دادستان کیفرخواست ۱۵ نفر از متهمان را قرائت کرد.

اتهام کلاهبرداری ۹۳ میلیارد تومانی، حیف و میل اموال مردم، قاچاق ۳۰۰ هزار دلار ارز به امارات و پولشویی از جمله مواردی بود که نماینده ویژه دادستان مطرح کرد.

قاسمی قاضی پرونده پروژه رضوان نیز با اشاره به حجم گسترده تخلفات و شکایت‌ها در این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده تا ۲ هفته آینده ادامه خواهد داشت و در روز‌های آینده متهمان، شاکیان و وکلای آن‌ها در جایگاه حاضر می‌شوند و دفاعیات خود را بیان می‌کنند.

متهم پرونده مجتمع مسکونی رضوان ۱۳۰ واحد این طرح را به یک هزار و ۴۰۰ تَن پیش‌فروش و از هر خریدار مبالغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال و در مجموع حدود یک هزار میلیارد ریال دریافت کرده است که با پیگیری‌های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

پروژه رضوان ساختمانی نیمه تمامی است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ آغاز شد، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار