تیم فوتسال فردوس قم در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از تیم شهید منصوری قرچک پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 06 January 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هجدهم دی‌ماه برگزار می‌شود و از جمع 14 تیم لیگ برتری 12 تیم در 6 بازی از گروه‌های اول و دوم برابر یکدیگر به میدان می‌روند، در حالی که فردوس قم این هفته میزبان است.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال فردوس قم که از چهار بازی قبل خود با عملکردی قابل قبول دو تساوی، یک برد و یک باخت در کارنامه دارند، تیمی که ابتدای فصل به ظاهر یک حریف ساده و آسان برای لیگ برتری‌ها تلقّی می‌شد اما حالا می‌تواند در جمع مدعیان صعود از مرحله مقدماتی هم قرار بگیرد.

تیم فوتسال فردوس قم در هفته نخست توانست در قم تیم پرمهره کراپ الوند را با تساوی سه بر سه متوقف کند، در هفته دوم همین نتیجه را در بازی خارج از خانه برابر تیم پرستاره گیتی‌پسند اصفهان رقم زد و در هفته سوم با نتیجه جالب پنج بر یک اهورا بهبهان را از پیش‌رو برداشت ولی در هفته چهارم با سه گل به تیم مقاومت البرز باخت.

شکست در میهمانی تیم مقاومت البرز از نظر کارشناسان و اهالی فوتسال برای تیم فردوس قم می‌تواند مفید باشد، زیرا جوانان مستعد و آینده‌دار اما کم‌تجربه فردوس باید متوجه می‌شدند که همواره روی نوار پیروزی نیستند و این شکست می‌تواند حواس آنها را بیش از پیش جمع و تمرکز آنها را برای ادامه لیگ بیشتر کند.

نماینده فوتسال قم با اندوخته پنج امتیازی از چهار بازی قبل خود باید در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز پنجشنبه هجدهم دی‌ماه از ساعت 15:30 در سالن دو هزار نفری مجموعه‌ ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال شهید منصوری قرچک برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار