معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از راه اندازی پایلوت سامانه صدور مجوّز تردد بین استانی در قم پس از تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 06 January 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور که در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به رفع محدودیت تردد از مبدأ زرد کرونایی به مقصد زرد کرونایی بیان کرد: لغو ضرورت صدور مجوّز تردد از مبدأ زرد به مقصد زرد سبب شد تا مراجعه مردمی در این زمینه با کاهش رو به رو شود.

وی افزود: در شرایط فعلی قم به عنوان منطقه زرد کرونایی، تنها نیاز به اخذ مجوز ضروری برای تردد به مناطق نارنجی و قرمز کشور وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: پیشنهاد تعریف یک سامانه برای صدور مجوّز تردد سبب شد تا این سامانه به صورت پایلوت در تهران اجرایی شود و به دنبال آن هستیم تا این سامانه پس از تهران در قم نیز به عنوان دومین استان کشور در این زمینه اجرایی شود.

سلیمان پور اضافه کرد: در هر صورت و پیش از تعریف این سامانه و حسب دستور استاندار قم تلاش کردیم تا با افزایش باجه های ارتباط با مردم و همچنین تجدید نظر در شیوه بررسی صدور مجوّزهای تردد، بهبودی نسبی در این زمینه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: آمار نشان می دهد که در حال حاضر مشکل جدی در این موضوع وجود ندارد و 60 تا 70 درصد بهبودی در این زمینه پدید آمده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار