رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: دشمنان درصدد هستند که شهر قم را از مرکز انقلابی،مذهبی و سیاسی بودن تهی کنند بنابراین مسئولان دستگاه‌های مختلف به‌خصوص رسانه ملی پیرامون ترویج مفاهیم ارزشی و انقلابی به‌ویژه حجاب و عفاف تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 07 January 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با شاره به اینکه نباید اجازه داده شود برخی واحدهای صنفی مروج بی بند و باری در جامعه باشند،تصریح کرد: البته حضور  افراد متدین و انقلابی در صحنه نیز عرصه را بر افراد ناهنجار تنگ می‌کند.

وی با اشاره به اولویت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر قم گفت:نباید از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن و ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در شهر قم غفلت کرد بنابراین مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.  

وی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه مهم نیروی انتظامی در کشور بیان داشت: پلیس مایه اطمینان و آرامش مردم و یاس و ناامیدی دشمنان است و هرچه حضور پلیس در جامعه بیشتر باشد،مردم از احساس امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

فاضل لنکرانی افزود: ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی پلیس به آحاد مردم، مقدس است و مردم نیز قدردان زحمات پلیس هستند. پلیس، مظهر اقتدار ، مجری قانون و مایه اطمینان،آسایش و آرامش مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور گفت: سلام مرا به سردار اشتری فرمانده انقلابی و ارزشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ابلاغ کنید،ما قدردان زحمات عزیزان بوده و برای موفقیت شان دعا می‌کنیم.

پلیس با عوامل هنجارشکن، قاطعانه برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار بابیان آمادگی پلیس استان در برخورد با هرگونه ناهنجاری و بی‌نظمی عمومی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه عملکرد نشان داده است که به‌هیچ‌عنوان ایجاد بی‌نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان را برنمی‌تابد و قاطعانه با هرگونه عوامل هنجارشکن برخورد می‌کند.

سردار سید محمود میرفیضی به برنامه‌ریزی پلیس در هوشمندسازی ماموریت ها در حوزه‌های تخصصی نیز اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی ماموریت ها از موضوعاتی است که پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه کیفی خدمات در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی جامعی در این خصوص صورت گرفته است البته الکترونیکی کردن و هوشمندسازی ارتباط پلیس با دستگاه قضائی نیز به‌منظور افزایش سرعت در انجام امور و پیشگیری از اتلاف وقت مردم با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون توفیقات خوبی نیز حاصل‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایتمندی شهروندان همواره یکی از اولویت‌ها و راهبردهای پلیس است، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پلیس باید در راستای رضایت آحاد جامعه باشد چراکه ارتقاء دانش، تعالی رفتار کارکنان، وظیفه‌شناسی، احساس مسئولیت، رأفت و مهربانی، اقتدار و خدمت‌رسانی مطلوب ازجمله اقدامات مؤثر برای ارتقاء امنیت و جلب رضایتمندی شهروندان است و پلیس قم با انجام اقدامات و ارائه خدمات خرسندساز به دنبال کسب حداکثری رضایت‌مندی شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ارائه خدمات مشاوره‌ای پلیس،یکی از بهترین راهکارهایی است که در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و صلح و سازش در اختلاف بین افراد، بسیار مؤثر و مفید می‌باشد و پلیس در این بخش نیز بسیار موفق عمل کرده است و اقدامات مشاوره‌ای، موجب کاهش بار انتظامی و قضائی و افزایش احساس امنیت در جامعه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار