استاندار قم درب اتاق مدیریت استان را به روی تولیدکنندگان و کارآفرینان، باز دانست و اظهار کرد: مشکلات ایشان را بدون واسطه دریافت و پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 09 January 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در دیدار با محمد دامادی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت سخن می گفت با اشاره به پیگیری جدی مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در استان قم خاطر نشان کرد: تاکنون 28 واحد صنعتی در قم احیاء شده است که جلوتر بودن استان در این زمینه از برنامه ها را نشان می دهد.

وی همچنین به صدور کارت ملاقات ویژه مدیران واحدهای صنعتی توجه داد و اظهار کرد: درب اتاق مدیریت استان به روی تولیدکنندگان باز است و مشکلات ایشان را بدون واسطه دریافت و پیگیری می کنیم.

استاندار قم در ادامه به اختصاص دو روز در هفته برای برگزاری جلسات لازم با بخش خصوصی و در موضوع رونق تولید و اشتغال اشاره و تصریح کرد: توسعه اشتغال و رفع دغدغه های فعالان بخش خصوصی از  اولویت های کاری مدیریت استان است.

سرمست با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید» یادآور شد: تلاش شده و می شود که این شعار به صورت ملموس در قم عملیاتی شود.

وی همچنین راه اندازی کلینیک مشاوره ای برای تولیدکنندگان در شهرک صنعتی شکوهیه را از اقدامات استان قم در راستای تحقق شعار رونق و جهش تولید عنوان کرد و بیان داشت: مسؤولان اقتصادی قم موظف به پیش دستی در پیگیری مشکلات مدیران بخش خصوصی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار