بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خارج از خانه فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور این هفته به مصاف تیم مدعی خاتم اردکان می‌روند.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون‌ باشگاه‌های کشور اوضاع بر وفق مراد شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم است، تیمی که از 8 مسابقه قبل خود در لیگ امسال هفت برد در کارنامه دارد و از ابتدای رقابت‌ها تا کنون صدرنشین مسابقات است.

رعد پدافند هوایی قم متشکل از بهترین‌های حال حاضر بدمینتون‌ ایران و چند چهره جوان و مستعد از نخبه‌های بدمینتون قم از شروع رقابت‌ها تا پایان نیم‌فصل تمام حریفان خود را شکست داد و به غیر از یک باخت که در هفته آغازین دور برگشت از دانشگاه یزد پذیرفت، در سایر دیدارها نیز پیروز بوده است.

لیگ برتر بدمینتون که با حضور 6 تیم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌شود، به هفته نهم خود رسیده و تیم رعد پدافند هوایی قم باید در یک دیدار تعیین کننده و سرنوشت‌ساز در میهمانی تیم خاتم اردکان به میدان برود، مسابقه‌ای که نتیجه آن هم می‌تواند قهرمانی نماینده قم را قطعی کند و هم می‌تواند این مهم را یک هفته به تعویق بیاندازد.

مسابقه تیم‌های بدمینتون رعد پدافند هوایی قم و خاتم اردکان از هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 16 عصر روز پنجشنبه 25 دی‌ماه در اردکان برگزار می‌شود، در حالی که دو تیم در حال حاضر رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و برتری رعد حکم قهرمانی این تیم را امضاء می‌کند و پیروزی خاتم، تعیین قهرمان را به هفته پایانی خواهد کشاند.

تیم رعد پدافند هوایی قم در بازی رفت دو تیم که در تالار فرهمند موحد برگزار شد، توانست با نتیجه چهار بر یک خاتم اردکان را شکست دهد و حالا با روحیه‌ای که از برد خارج از خانه هفته قبل در میهمانی تیم شهرداری شهر بابک دارد، به امید قطعی کردن قهرمانی خود به میهمانی اردکانی‌ها می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار