گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان پارک ها و فضای سبز و همچنین سازمان کُشتارگاه شهرداری قم به تصویب رسید.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در نشست امروز این شورا با اشاره به تحقق عملکرد 91 درصدی بودجه سال 1398 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: این تحقق با توجه به متمم بودجه این سازمان بوده است.

مجید اخوان افزود: رقم مصوّب بودجه این سازمان در سال گذشته، حدود 7 میلیارد و 350 میلیون تومان بود که با متمم 800 میلیون تومانی رو به رو شد.

وی اضافه کرد: آمار نشان می دهد وصولی قطعی این سازمان در سال 1398، حدود 7 میلیارد و 400 میلیون و هزینه قطعی آن نیز حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است و کسری اندکی در آن دیده می شود.

اخوان درباره گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان کُشتارگاه قم نیز خاطر نشان کرد: این گزارش همانند گزارش سازمان پارک ها و فضای سبز منتظر اعلام نظر سازمان حسابرسی بود که این گزارش در روزهای اخیر منتشر شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم همچنین رقم مصوب بودجه سازمان کشتارگاه قم را در سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: وصولی قطعی و هزینه قطعی این سازمان در سال 1398، به ترتیب حدود 4 میلیارد و 950 میلیون تومان و همچنین 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: بررسی ها کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری و همچنین کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر نشان می دهد که این دو گزارش مورد تأیید است و بر همین اساس تقاضای رأی و تصویب از شورای اسلامی شهر داریم.

در پایان، اعضای شورای اسلامی شهر قم با گزارش تفریغ بودجه سال 1398 این دو سازمان تابعه شهرداری قم موافقت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار