معاون خدمات شهری شهرداری قم از ضرورت ترویج و توسعه ساختمان های سازگار با محیط زیست در استان سخن گفت.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع در نشست امروز رسمی علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به موضوع آلودگی هوای قم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مصوّباتی برای جلوگیری از آلودگی هوا و گسترش آن در سال های اخیر داشته اند که این مصوّبات باید به شکل جدی و در عمل دنبال شود.

وی افزود: یکی از این مصوّبه ها، ضرورت ارائه تخفیف های کافی به ساختمان های سازگار با محیط زیست برای تشویق عموم مردم به این مسئله است که با هدف فرهنگسازی در این موضوع بنیان نهاده شده و همچنان در معاونت ها و سازمان های تابعه شهرداری پیگیری می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: البته برای ترویج بیشتر و توسعه این ساختمان ها، نیاز به همراهی و مطالبه گری از سوی همه دستگاه ها و نهادهای استان احساس می شود.

سامع ادامه داد: بدیهی است در صورت این همراهی و مطالبه گری، شاهد ترویج و توسعه این ساختمان ها در شهر و استان خواهیم بود که این امر قطعا به کاهش آلودگی های هوا کمک قابل توجهی خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین تصریح کرد: جلوگیری از آلودگی هوا یک ضرورت است، چراکه با سلامت عمومی شهر و جامعه ارتباط مستقیم دارد و از این رو باید همه مسؤولان و مردم، تلاش و کوشش خود را برای این موضوع حیاتی مبذول دارند و به ترویج فرهنگ ساخت ساختمان های سازگار با محیط زیست همت گمارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار