یکی از مراجع تقلید گفت: نبودن نظارت بر فضای مجازی موفقیت دشمن را در این عرصه به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حملات دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و فضای مجازی را شدید دانست و اظهار داشت: انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان و منتشر می‌کنند و چون نظارتی هم نیست به راحتی می‌توانند موفق شوند.

این مرجع معظم تقلید افزود: بنابراین، سازمان تبلیغات و دستگا‌های فرهنگی باید هرچه سریع‌تر با استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

آیت‌الله نوری‌همدانی موضوع تبلیغ را در شرائط موجود مهمترین وظیفه دانست‌ و تصریح کرد: امروز تبلیغات در عرصه‌ها و جنبه‌های مختلف و متفاوت با رقابت سنگین در دنیا انجام می‌شود و باید توجه داشت که این تبلیغات اثر گذار است.

وی خواستار فراهم کردن بستر برای هجرت طلاب به شهر‌ها و روستا‌ها و استقرار در آنجا شد و ادامه داد: وقتی بعضی از طلاب تا حدی که بتوانند احتیاجات مردم را برطرف کنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیدا کردن و بنای اجتهاد هم ندارند، باید برایشان موقعیت فراهم کرد تا به شهر‌ها و روستا‌ها بروند و احتیاجاتی که مربوط به روحانیت است برطرف نمایند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در کنار مردم و با مردم باشند.

‌آیت‌الله نوری‌همدانی نظارت بر هیئت‌ها را از وظائف دیگر این سازمان دانست‌ و گفت: بایدهیئت‌ها با شکل منسجم و بیان حقایق تاریخ و بهره مندی از مقاتل معتبر فعالیت کنند.

این مرجع معظم تقلید عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مثبت ارزیابی کرده و خواستار حل مشکلات تبلیغی و فرهنگی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار