نمایش «خانه عروسک» تولید شده در باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم برای هنرجویان این باشگاه به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی فاطمه عبدالله‌زاده و دراماتورژی سجاد ترابیان از 21 تا 26 دی ماه 1399 در پلاتو سوره حوزه هنری قم به روی صحنه می‌رود.

این اجراء بخش عملی دوره کارگاه‌ کارگردانی باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم است و تمامی عوامل این اثر را هنرجویان و هنرمندان این باشگاه بر عهده دارند.

«خانه عروسک» داستان زنی به نام «نورا»ست که برای نجات همسرش از بیماری، مبلغی قرض گرفته‌است. اکنون می‌خواهد این مسئله را از همسرش پنهان کند. اما حواشی برای او پیش می‌آید که رازش را بر ملا می‌کند.

میلاد قره داغی، سید مصطفی مقیمی، سجاد ترابیان، الهام محمودی و حانیه کیانی بازیگران این اثر، هومن پیری مدیر تولید و مدیر سالن، سید مصطفی مقیمی مدیر روابط عمومی، میلاد قره داغی دستیار کارگردان، نرجس ترقی منشی صحنه و علی کبیری مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

همچنین ابراهیم وفایی، جاوید هاشمی، امین امامی، مهدی کاشی، هما فریس آبادی و مهسا اسماعیلی اجرای دکور، شمیم احمدی و میلاد قره داغی اجرای گریم، مهدی منصوری دستیار تولید، مجتبی سلطانی انتخاب موسیقی و طراح صدا و مهدی منصوری دستیار تولید و اپراتور نور و جاوید هاشمی متصدی سالن اجراهای نمایش «خانه عروسک» را به عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار