رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم گفت: مجتمع کشتارگاه صنعتی دام قم در ابتدای محور قم ـ جعفریه وبا مساحت ۲۰ هکتار به صورت آزمایشی در حال کار است.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، محسن صابری مقدم عنوان کرد: مجتمع کشتارگاه صنعتی دام قم با نام طیب گوشت پارسا نوین ایران به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پایان امسال به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این مجمع با هزینه حدود ۳۲ میلیارد تومان در ابتدای محور قم ـ جعفریه و با مساحت ۲۰ هکتار ساخته شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران شهرستان قم ادامه داد: ظرفیت کشتار این مجتمع در یک نوبت کاری ۲ هزار راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین است.

وی افزود: این مجتمع کشتارگاهی دارای سالن بسته بندی گوشت و آلایش‌های دامی، واحد تبدیل ضایعات به خوراک دام، سیستم تصفیه آب، کارخانه تبدیل ضایعات گوشت، استخوان پ خون به پودر گوشت، پودر استخوان وپودر خون و سردخانه با دماهای متفاوت است.

صابری اظهار کرد: ساخت کشتارگاه صنعتی طیب گوشت پارسا، ساماندهی زائرین عراقی، ایجاد برند حلال و محصولات وابسته و ساخت منطقه نمونه گردشگری کهک از مهم ترین پروژه های شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم هستند.

وی افزود: شرکت تعاونی توسعه و عمران استان قم برای واگذاری ۲۰ هزار سهام خود از ۲۲ دی تا ۲۰ اسفندماه از علاقمندان ثبت نام می‌کند تا هر شخص با خرید حداقل ۵ سهم و حداکثر۵۰۰ سهم به قیمت هر سهم ۲۵۰ هزار تومان سهام دار این شرکت شود.

صابری ادامه داد: این شرکت تا پایان سال ۹۸ به سهام داران خود سود صد درصدی به صورت سهام اعطا کرد و علاوه بر آن ارزش هر سهم سهام داران از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: متقاضیان برای خرید سهم می توانند به دفتر این شرکت تعاونی در مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار